vineri, 11 martie 2011

unul dintr-o lista

cand diminetile par triste
si visurile se destrama
tu cauti nencetat raspunsuri
si parca esti cuprins de teama

si nu ai nimic cui sa ii ascunzi
si nu ai la cine sa areti
atatea ganduri despre viata
si moarte ascunsa intre pereti

iti dai cu seama doar atunci
ca esti doar unul dintr-o lista
iti dai cu seama doar atunci
ca ajunge in rai cine rezista

esti doar unul dintr-o lista
insemnat cu un cod de bare
esti o simpla infatisare
in perpetua schimbare
esti doar unul dintr-o lista
esti doar unul oarecare
esti o simpla infatisare
invaluit in disperare

si razi si plangi si te trezesti
si adormi visand ca e frumos
si taci si strigi cu disperare
totul e perfect dar e pe dos






suntem in 11 martie 2011 ...nu am scris aici nimic anul asta..
a fost revelionul ...a fost ziua mea ...ziua indragostitilor...ziua lui mama...
o gramada de zile...
sincer ...poate nici nu as mai fi scris nimic nicidata pe blogu asta dar azi am vazut pe celebrul FB o poza a aunei tipe sub care scria ceva de genu...unul din lista ...acum ...am scris acest text si nu aveam ce face cu el ...asa ca...am zis hai sa il pun sus ...net...

e ciudat cat de mult se schimba viata unui om...sincer habar nu am cum am terminat 2010 si cum am inceput 2011...stiu doar ca faculta e ok...(jobu e ok...de ce sa ma plang?)...mergem mai departe

(despre femei si bani nu discut)

apropo...asta e un text pentru un cantec...nu este o poezie...urasc poezia contemporana cu tot cu poetii ei!!!

Niciun comentariu: