vineri, 11 martie 2011

ALTE VREMURI

ma trezesc dimineata
deschid calculatorul
deefapt nici nu sti
e dimineata sau seara
vorbesc neincetat
cu prieteni si necunoscuti
sunt online pe net
sunt ofline afara
..........
...........
departarea aceasta
ne aduce apropae
dar nici nu stim
cum timpul trece nebun
am milioane de prieteni
dar sunt atat de singur
si in sufletul meu
amintiri tot adun
.............
mie dor sa o iau razna
sa alerg prin padure
sa ma arunc
in rau sau zapada
sa ma murdaresc
de noroi din cap pana in picioare
si apoi sa astept
ploaia sa cada


..........
AS VREA ALTE VREMURI SA SE INTOARCA
AS VREA ALTE VREMURI SA SIMT CA TRAIESC
TEHNOLOGIA ACEASTA DISTRUGE UMANUL DIN NOI
NE TRANSFORMA IN SIMLE MASINI INTR-UN MOD ATIT DE FIRESC


nota autorului>
discutam acum 5 minute cu bunul meu prieten BORIS din SPANIA
si din senin apare in discutie fraza...alte vremuri
mda...asta da titlu de piesa ...si uite ca am scriso direct online si acum fac un copypaste si o arunc aici...
ps.boris merita ceva ceva din drepturile mele de autor...prietnii stiu de ce !!!

Niciun comentariu: