joi, 17 martie 2011

ORAS PLIN DE PRAF SI CEATA

mă întorc uneori
în oraşul în care
cândva am crezut
că este cel mai frumos loc de pe pământ
feţe ciudate
mă privesc cam ciudat
şi în jur
e linişte de mormânt

toţi prieteni mei
au fugit prin lume
doar amintiri
au mai rămas în acest loc
clădiri părăsite
străzi abandonate
destine lovite
de furtună şi foc

mă întorc uneori
în oraşul în care
am râs şi am plâns
cu prietenii mei din copilărie
şi mă doare
că in jur e totul distrus
şi nimeni nu face nimic
să oprească această agonie

ORAŞ PLIN DE PRAF ŞI CEAŢĂ
HAI TREZEŞTE-TE LA VIAŢĂ
ORAŞ PLIN DE PRAF ŞI FUM
HAI TREZEŞTE-TE ACUM


NOTA .
ma intorc uneroi.in orasul in care...
am fost saptamana trecuta pana acasa...ma rog ..e un fel de a spune...am fost sa ma revad cu cativa prieteni buni...am parcurs micutul oras de la un capat la altul...sentimnete confuze se adunau in mintea mea...mi-am adus aminte de un refren pe care l-am scris acum vreo 10 ani...doar refrenul...si fiindca aveam un pix si o foaie la mine din 10 in 10 metrii mai scriam cate un rand la acest (nou-vechi)cantecel...sau ma rog....idee de cantec...e ciudat cum am uitat acele versuri...cum dealfel foarte multa lume uita o gramada de cantece....dar un refren acolo tot ramane...

...situatie perfect valabila in 2011 la 90 la 100 din orasele din romania.

Niciun comentariu: