marți, 2 iunie 2009

OPEN CREATIVITY

Despre festival

OpenCreativity este
singurul festival de publicitate dedicat ideilor creative ce nu au vazut lumina zilei.
Premiem ideile care au fost propuse clientilor dar nu au avut oportunitatea de a vedea lumina… printului / outdoorului / tv-ului/ radioului
Departamentele de creatie din agentiile de publicitate romanesti sau freelanceri ce lucreaza cu aceste agentii, pot inscrie ideile ( chiar in format draft) in cele 6 categorii ale festivalului:
idei propuse CAMPANIE (vezi 2 exemple de inscriere )
idei propuse PRINT (vezi 2 exemple de inscriere )
idei propuse OUTDOOR / NECONVENTIONAL
idei propuse SPOT RADIO
idei propuse SPOT TV
idei propuse IDENTITATE
Pe langa faptul ca OpenCreativity isi propune sa fie primul festival de publicitate din Romania care vrea sa scoata la lumina ideile creative refuzate de clientii agentiilor, isi propune de asemenea sa fie un nou format de festival: foarte transparent si foarte “deschis” la toate sugestiile ce vin din partea participantilor si a publicului larg. Fiind prima editie, cumulat cu situatia anului 2009 in care ne aflam, sponsorii sunt mai reticienti si din aceste motive am ales ca festivalul sa se desfasoare doar online.
Eligibilitate:
Pentru a putea fi inscrise in festival ideile trebuie sa nu fi aparut pana la data de 1 iunie 2009 pe nici un canal mass media. Inscrierile pot consta in vizualuri draft sau in forma finita si de asemenea se accepta story board-uri pentru categoria Spot TV.
Calendar:
Inscrierile ideilor: 8 mai - 8 iunie 2009
Jurizare: 9 iunie - 16 iunie 2009
Premiere: 18 iunie 2009
In aceasta prima editie, atat inscrierile, jurizarea cat si premierea se va desfasura online.
Jurizarea:
Pentru a pastra conceptul de “open”, de “deschidere” si “transparenta” jurizarea se va face prin votare. Votare realizata chiar de participanti + publicul vizitator al siteului opencreativity.ro
Am ales aceasta varianta tocmai pentru ca ideile creative, desi nu au fost alese de catre clienti, pot acum sa primeasca un feedback real chiar din partea publicului pentru care au fost gandite.

Fiecare participant la festival va avea un cont pe acest site si va vota toate lucrarile inscrise in festival, mai putin cea personala. De asemenea publicul nu va putea vota decat daca se autentifica prin crearea unui cont pe site. Ponderea voturilor publicului este 25%. Votarea se va realiza pe siteul www.opencreativity.ro si va consta in acordarea unei note de la 1 la 5 pentru “creativitate”.

Niciun comentariu: